30 Nov 14, 09:56
Gameidiot: portal game easy baru
18 Jun 14, 18:39
Ayie: Kisah yang sgt menarik
8 Mar 14, 13:17
syam: sy dtg nk blogwalk...jom2 sharing
1 Jul 13, 13:40
Fatin: come increase your blog traffic with ohbelog
5 Jun 13, 23:57
Download Free Albums: sup! lets exchange links? www.AlbumFiend.com msg us
8 Mar 13, 13:16
Julia: Let me introduce this nice and great website to my friends, join me..
26 Dec 12, 12:45
Amry: Boost your web traffic now.. http://goo.gl/zEVO0
26 Dec 12, 04:04
Abg Ghufran: JomBercuti <-- Banyak Tips bercuti disini. Jom tengok. :D
5 Dec 12, 09:06
amri: Berkunjungan. Sama-sama berkunjung yuk.
30 Nov 12, 13:25
Anisz: Jom dapatkan Penapis Air hebat. Boleh Trade-In. Diskaun pun ada. Cuba tgk dulu.
27 Nov 12, 17:06
Ahbi KS: Nak duit free x?
sy ada banyak program yg bg duit free, mudah je, xperlu keluar duit, tp kita terima duit. klik nickname sy.
20 Nov 12, 11:40
Mosmoja: Dari satu blog ke blog yg lain, wah bestnye BW. Baru ni jumpa blog yg ni. Cantik blog, nanti sy dtg lagi.
17 Nov 12, 12:47
Agus: Lawatan gan. Whatsup.. Nice Blog, i like it..
7 Nov 12, 04:26
Jutawan Muda: Bisnes import dari china, memang masyuk, walaupun masih belajar.. nak belajar? klik disini klik disini
25 Oct 12, 00:23
Ain: Nak pancutkan isteri anda tapi tak tahu cara?? KILK DISINI
19 Oct 12, 09:46
Bby genius: kecik2 lagi dah pandai. Jika dah besar? lagi bujak. Melawat awak hari ni. :)
10 Oct 12, 20:09
Nuazzi: Menjenguk blog awak. Cantik, sy suka.
7 Oct 12, 00:34
M. Elias: Hai.. BlogWalking Here. Melawat ke blog awak lagi hari ini.
30 Sep 12, 05:46
mira: Jom singgah kedai online produk kesihatan suami isteri. klik sini
28 Sep 12, 15:48
Natassha: Hai..
nak tahu rahsia cepat kurus?. klik sini..
[older messages]