30 Nov 14, 10:56
Gameidiot: portal game easy baru
18 Jun 14, 19:39
Ayie: Kisah yang sgt menarik
8 Mar 14, 14:17
syam: sy dtg nk blogwalk...jom2 sharing
1 Jul 13, 14:40
Fatin: come increase your blog traffic with ohbelog
6 Jun 13, 00:57
Download Free Albums: sup! lets exchange links? www.AlbumFiend.com msg us
8 Mar 13, 14:16
Julia: Let me introduce this nice and great website to my friends, join me..
26 Dec 12, 13:45
Amry: Boost your web traffic now.. http://goo.gl/zEVO0
26 Dec 12, 05:04
Abg Ghufran: JomBercuti <-- Banyak Tips bercuti disini. Jom tengok. :D
5 Dec 12, 10:06
amri: Berkunjungan. Sama-sama berkunjung yuk.
30 Nov 12, 14:25
Anisz: Jom dapatkan Penapis Air hebat. Boleh Trade-In. Diskaun pun ada. Cuba tgk dulu.
27 Nov 12, 18:06
Ahbi KS: Nak duit free x?
sy ada banyak program yg bg duit free, mudah je, xperlu keluar duit, tp kita terima duit. klik nickname sy.
20 Nov 12, 12:40
Mosmoja: Dari satu blog ke blog yg lain, wah bestnye BW. Baru ni jumpa blog yg ni. Cantik blog, nanti sy dtg lagi.
17 Nov 12, 13:47
Agus: Lawatan gan. Whatsup.. Nice Blog, i like it..
7 Nov 12, 05:26
Jutawan Muda: Bisnes import dari china, memang masyuk, walaupun masih belajar.. nak belajar? klik disini klik disini
25 Oct 12, 01:23
Ain: Nak pancutkan isteri anda tapi tak tahu cara?? KILK DISINI
19 Oct 12, 10:46
Bby genius: kecik2 lagi dah pandai. Jika dah besar? lagi bujak. Melawat awak hari ni. :)
10 Oct 12, 21:09
Nuazzi: Menjenguk blog awak. Cantik, sy suka.
7 Oct 12, 01:34
M. Elias: Hai.. BlogWalking Here. Melawat ke blog awak lagi hari ini.
30 Sep 12, 06:46
mira: Jom singgah kedai online produk kesihatan suami isteri. klik sini
28 Sep 12, 16:48
Natassha: Hai..
nak tahu rahsia cepat kurus?. klik sini..
[older messages]