7 Jun 15, 06:22 AM
MY Stream: Hi there. Blogwalking :) http://www.malaysiastream.com/
26 Feb 15, 09:34 AM
Aria: Kalau org yg kite benci pun tk lupe, apetah lagi yg pnah kite sayang n cinta..
15 Jan 15, 10:11 AM
Vivian: Cerite aku jadi pembeli yg bodoh.. huhu..
25 Dec 14, 01:48 AM
Princess Elsa: Hi trere..Blogwalking. Feel free to visit us here http://goo.gl/rwKwwD
7 Dec 14, 05:15 PM
The ID: tijoh. join jom. hahahah http://asyuasyuranovelis.blogspot.com/2014/11/ga-cuti-sekolah-by-asyu.html *pomot*
4 Dec 14, 07:20 PM
INFORMASI: 10 cara terbaik jimatkan minyak kenderaan anda http://goo.gl/l5jncC
1 Dec 14, 11:50 AM
Junior: Kejayaan lepas bukan kejayaan sekarang boh..
1 Dec 14, 09:31 AM
Linda K: Aku suke makan kat rumahla.. Tak suke beli...
1 Dec 14, 09:31 AM
Fina: Melankolik buat ibuku...
30 Nov 14, 06:25 PM
The ID: aku dtang jenguk ni. sila hmpar red carpet.
30 Nov 14, 06:25 PM
The ID: tijohh. :P
29 Nov 14, 11:46 PM
BR1M 2015: Pendaftaran baru dan tarikh bayaran BR1M 4.0 tahun 2015 http://goo.gl/3riTHd
16 Oct 14, 11:35 AM
LoyLa: Cerita berak aku... huhu
16 Oct 14, 09:26 AM
Anesa: Hi awak, ade akaun IG? Cool tak gmbar2 ko tu?
12 Oct 14, 09:17 AM
Adam: Mak aku kate, selagi bukan darah daging, manusie ni baik kat mulut je.
27 Sep 14, 07:34 PM
Maleficient: Ko takut tak dengan aku???
27 Sep 14, 09:54 AM
Kara: Feveret minuman ko ape? Kite suke teh o ais
26 Sep 14, 02:18 PM
Satucinta: Inilah isu-isu yang berlaku dalam hidup gua... sedih
26 Sep 14, 02:05 PM
Kripee: Beberapa perkara yang aku takut aku nak cerita
17 Sep 14, 11:41 AM
Tinta: Surat dari ibu bapa aku yang menyentuh hati...
[older messages]