4 Dec 15, 06:50 PM
Hanny Nadia: kita berfoya-foya dekat sini
24 Mar 15, 11:56 AM
budak kacau: awk tu x pandai guna
24 Mar 15, 11:56 AM
budak kacau: hahahaha
24 Mar 15, 11:55 AM
budak kacau: lawak giler
6 Feb 15, 10:32 PM
Gtrailer: blogwalking session, da lama x wat
29 Dec 14, 10:06 PM
Farliana: Thanks..banyak info menarik kt sini :)
25 Oct 14, 06:34 PM
nicky: iPad Air 2 launched
23 Oct 14, 04:39 PM
nik: Im Malala
14 Aug 14, 01:24 AM
niche: blogwalk, to be or not to be
10 Aug 14, 10:45 PM
Awan: Jalan-jalan kat sini
26 May 14, 09:17 PM
Ustaz: <<Great site tuan tanah! jom baca cara elak kedai berpelaris di sini . . Semoga sihat-sihat selalu :)
23 May 14, 09:24 AM
Nak Ilmu Tak: Aku rasa ramai xtahu pasal benda nie ^_^
21 Apr 14, 08:11 PM
Duke iskandarX: Salam is singgah sini lagi hehehee bw klik klik ads
17 Mar 14, 10:40 PM
Sofia: Hai, saya suka blog. Cantik sangat, Jom singgah blog saya.
6 Feb 14, 08:12 PM
eyra: emMM.rse macam nk cubit je .cubit je...mesta bess kn.hihikii
6 Feb 14, 08:10 PM
eyra: emMM.rse macam nk cubit je .cubit je...mesta bess kn.hihikii
27 Nov 13, 08:00 AM
yayang: mcm comel je ... mcm comel je kikiki...
27 Nov 13, 08:00 AM
yayang: comel nya kucing ni
27 Nov 13, 07:59 AM
yayang: coeml kucing ni mcm nk bwk blk lh ..hehehhe
5 Nov 13, 08:46 PM
Puan Norida: yuhuuhu..kemas je penulisan awak..sgt menarik..tp kalau free,marilah lawat saya :D
[older messages]