1 Sep 16, 09:44 AM
Minah Kiwi: salam uollss.. sihat ke tu
14 Nov 14, 12:21 AM
Gtrailer: blogwalking session, da lama x wat
11 Aug 14, 12:34 AM
Awan: Jalan-jalan kat sini
25 May 14, 05:35 PM
Suka Tinted: <<Great site admin! jom tgk law baru cermin hitam
25 Jan 14, 11:11 PM
LuX: luxury life, luxury self, jom blogwalk
19 Jan 14, 10:19 PM
dunia86: http://www.theweeklypay.com/index.php?share=338889
19 Jan 14, 10:18 PM
dunia86: jom klik dan register.. free je dpt duit..tak perlu bekerja keras... duduk diam2, dapat duit...http://www.theweeklypay.com/index.php?share=338889
5 Jan 14, 12:17 PM
Hai Blogger: Hi, Just visit.. :) great info. I will follow your update. Thanks..
9 Nov 13, 03:07 AM
Serious MONEY: Take Action! Enter you Name and Email...GET STARTED NOW
29 Oct 13, 12:53 AM
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
23 Oct 13, 10:00 AM
Hana Chaca: Hi, There very good look and love you blog :) visit me too..
14 Oct 13, 11:02 PM
FB Ads: $$$ FB Ads $$$
11 Oct 13, 11:28 AM
Alex4D: Menang Nombor Ekor 4D (Toto, Magnum, Damacai, Sg Pools) @ http://bit.ly/N6AYuV
6 Oct 13, 08:21 AM
promosi: jemput beriklan di website kami. kami sangat alu2kan iklan anda utk memeriahkan lagi web kami..tq
5 Oct 13, 09:44 PM
promosi: jemput beriklan di website kami. kami sangat alu2kan iklan anda utk memeriahkan lagi web kami..tq
3 Oct 13, 03:41 PM
Man: Blogwalking, singgah blog ni
3 Oct 13, 01:17 AM
izzue: macam tak caye je awek mengayat aku...ni le penangan minyak wangi power..belum cuba belum tau!
30 Sep 13, 12:36 PM
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
30 Sep 13, 10:56 AM
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
28 Sep 13, 12:16 PM
mudahnyer: anda nak iklan anda hebat macam lazada ? cuba produk kami.
[older messages]