28 Mac 18, 11:09
Hj Abd Rahman: Tk admin update. Ttg bilal camne plak sb selalu siak yg ganti bilal sedangkn MAS ade 5 org bilal (bilal yg paling ramai). Nape mereka tak saling mbantu.
28 Mac 18, 10:31
Admin: Terimakasih atas aduan dan keperihatinan. Untuk makluman Hj Azmin telah dilantik oleh pengurusan masjid sbg pembantu imam menggantikan Hj Jani yg telah meletak jawatan..
27 Mac 18, 10:31
Hj Abd Rahman: Acap kali didpti imam/bilal brtugas uzur. Yg mgganti bukan pembantu imam/bilal. Nape bleh brlaku? Nampk sgt mereka xde sikap 'team work'. Pgurusan harus mberi brperanan mnangani suasani ni.
27 Mac 18, 10:31
Hj Abd Rahman: Kerap brlaku waktu pas asar dn isyak, a/con tak off. Pengurusan, tlg pastikn ia tak brlaku.
27 Mac 18, 10:30
Hj Abd Rahman: Kedua2 insiden ni mengambarkn pengurusan yg lemah dlm mengtabir sesuatu organisasi. Tlg jlnkn amanah dgn dedikasi dn prestasi yg baik. Kalangan AJK juga ada yg nampak lesu dn tak proaktif.
8 Mac 18, 06:31
Admin: Terimakasih. Aduan sudah disampaikan kpd pihak pengurusan masjid.
7 Mac 18, 11:04
Hj Abd Rahman: Bukan takat tandas je, tempt wudhu pn sama, berlumut dn macam2 benda ada. Tempt wudhu tingkt atas lg teruk.
6 Mac 18, 12:16
norsita abdul hamid: mohon ajk masjid buat sesuatu agar masjid bersih dan tiada sampah sarap .
6 Mac 18, 12:14
norsita abdul hamid: sekitar masjid tak bersih..tandas pun kurang bersih
1 Mac 18, 06:02
Admin: Jadual Kuliah Bulan Mac 2018 http://asysyarifmeru.com/wp-content/uploads/2018/03/JADUAL-KULIAH-MAC-18.pdf
24 Feb 18, 10:14
Admin: Tn Afandy blh dtg esok pagi di dewan hambali berjumpa dgn pegawai bertugas utk maklumat lanjut.
24 Feb 18, 11:34
Afandy: Kursus umrah dan haji yg dianjurkan tu pd hari ahad percuma atau sebaliknya.Bagaimana utk turut serta?kena daftar dgn siapa?
24 Feb 18, 09:53
Admin: W'slm Tn Mohammad Som. InsyaAllah akan dimaklumkan kpd pihak pengurusan. Terimakasih
24 Feb 18, 09:52
Admin: W'slm tn Afandy, kursus umrah sahaja tiada tp kursus haji dan umrah setiap hari Ahad
24 Feb 18, 09:08
Mohammad Som: Asssalamualaikum admin..saya ingin mengatakan sesuatu iaitu berkenaan azan yg kurang kuat Dan bertenaga dari Bilal yg bertugas
23 Feb 18, 11:20
AFANDY: assalamualaikum...saya nak tanya dekat masjid ada buat tak kursus untuk umrah. terika kasih
23 Feb 18, 08:09
Admin: Tempahan dewan utk majlis perkahwinan tak dibenarkan tetapi utk yg lain blh hubungi En Mohd Afzan 0135323298 dan Hj Marsan 0162965217
21 Feb 18, 05:26
lily: boleh dapatkan no contact utk tempahan dewan hambali tak-tq
16 Feb 18, 12:26
Hj Abd Rahman: Ari jumaat 15/2/18 tzkirah jumaat oleh ajk MAS. Disarankn agar sentiasa brtazkirah, ingat mgingati sesama jemaah, ajk kpd jemaah dsbnya
16 Feb 18, 12:24
Hj Abd Rahman: Oleh itu sy rasa trpanggil utk ingatkn ajk MAS agar brfikiran trbuka, bleh menerima teguran dn nasihat dr jemaah. Hrp pgurusan dpt ingatkn ajk nya.
[mesej lama]