4 Nov 17, 10:31
a: 11
4 Nov 17, 10:31
a: 1
2 Nov 17, 10:33
aisyah bidin: aaa ni sape ni nazurah ea .yang dekat sekolah s,a,b(2) kan
2 Nov 17, 10:31
nazurah: aisyah macam kenal je awak siti aisyah binti bidin kan
2 Nov 17, 10:30
aisyah bidin: dah cuba ke .bet tak
2 Nov 17, 10:26
aisyah bidin: susah tapi best selamat mencuba
2 Nov 17, 10:24
nazurah: bestnya
2 Nov 17, 10:23
nazurah: bestnya
2 Nov 17, 10:23
nazurah: bestnye
26 Okt 17, 09:50
yoy: korang pandai ke
26 Okt 17, 09:50
panda: aku dak mrsm korang
26 Okt 17, 09:49
amirul: saya tahu semua jawapan
25 Sep 17, 10:43
panda: dok kencing ja tau,pukui stni kot mampus aa
14 Jun 17, 08:19
kawan anda: tahukah anda apakah maksud anda?KALAU ANDA TAK TAHU ANDA DISILAKAN BUNUH DIRI
14 Jun 17, 08:18
kawan anda: sape tanyo
6 Apr 17, 05:16
ana: no 6 apa ye
6 Apr 17, 05:16
ana: wang tunai jawapan no 1
6 Apr 17, 05:15
ana: jawapan no 1 wang tunai
24 Feb 17, 02:23
mr arang: saya nak gunakan teka teki ni tp leh bagi jawapan dak?
20 Feb 17, 06:17
Harry: Please give me the 'jawapan'
[mesej lama]