11 Jan 12, 09:38
aku: bisnes tuuuuuuuuu
2 Jan 12, 09:19
Hisham Ipoh: Jalan2 melawat blog...
13 Dis 11, 09:43
aku: :)
13 Dis 11, 09:43
aku: itu pun kalau free dan boleh kuar... :0
13 Dis 11, 09:43
aku: baba boleh ambil kat ofis...
13 Dis 11, 09:43
aku: kalau belum jom
13 Dis 11, 09:42
aku: mama dah makan ke.. ;)
13 Dis 11, 09:42
aku: tak buat apa pun... :)
13 Dis 11, 09:42
aku: biasa je mama
13 Dis 11, 09:41
mama: boleh tahan juga blog baba ni..
13 Dis 11, 09:41
mama: watpe tu
13 Dis 11, 09:41
mama: hai baba...
11 Dis 11, 06:44
Farul: Bila nak ajar...
11 Dis 11, 06:43
Farul: Mana boleh tgk kwn2 ada blog sendiri...
11 Dis 11, 06:43
Farul: Boleh jugak...
11 Dis 11, 06:43
Farul: Ha ha ha...
11 Dis 11, 06:42
Hasni: aku boleh ajarkan
11 Dis 11, 06:42
Hasni: klu nak buat blog
11 Dis 11, 06:42
Hasni: ini yang dinamakan kemajuan
11 Dis 11, 06:42
Hasni: biasalah tu...
[mesej lama]