16 May 10, 02:11
mat lee: dimaklumkan tuan presiden kita terseliuh tulang belakang. skang dah balik umah
18 Dec 09, 06:18
sohok: wani bib sekali
26 Nov 09, 14:59
Sohok: dapat bib wanina ni ...best gok nih...ke guane shanizam...hahahahha
23 Nov 09, 19:17
Sohok: buat modal mlm mlm la...
21 Nov 09, 21:26
Sohok: sekali sekala gerang jugok tgk wanina nigh..iiihhhhhhh...
21 Nov 09, 19:29
Sohok: hahahahaha...marahnya dier...hahahaha......
18 Nov 09, 13:25
shanizam: Sohok jantan ke betina ni???mulut mcm betina je....kalau jantan tak hancinnn mulutnya mcm ko
18 Nov 09, 13:21
shanizam: O- otak
18 Nov 09, 13:21
shanizam: s- SEORANG
18 Nov 09, 13:21
shanizam: sedap mulut ko mengata kt aku dk smbhyang...mu kenal ke aku...ADA AKU KISAH...
18 Nov 09, 13:20
shanizam: aku pn rs org tua mu mesti menyesal dpt ank mcm ko ni..kubur kt mari,,rmh kt pi...
16 Nov 09, 23:52
Sohok: shanizam malang sungguh dirimu,sembahyang pun tak sempurna lagi...kesian sungguh org tua mung dapat anak cam gini...belajar ilmu balik la shanizam weii..aku nak tolong ajar pun jauh ..
16 Nov 09, 14:17
sohok: buleh, janji wani ngan presiden ade skali
16 Nov 09, 13:20
shanizam: org berdakwah tak takut utk bersua dengan pengikut nya..tak gitu "saudaraku Sohok"??
16 Nov 09, 13:18
shanizam: kalau ko rs nk berdakwah,,jom keta semuka utk aku turut serta belajar sembahyang yang sempurna dari ko
16 Nov 09, 13:17
shanizam: alahai manusia ke apa ni ko ni sohok...kalo ko rs ko ni baik nape boleh ko mengata kt aku ni tunggul?aku agk ko ni gila isim lah
16 Nov 09, 13:14
shanizam: ko mmg nk kena sohok oii...kalu ko baik sgt,,,jgn duk mengata org...
16 Nov 09, 11:07
mat lee: soh0k mu kenal ke shanizam tuu. dia org beriman & kuak semayang tau. mcm wanina gak
16 Nov 09, 00:50
Sohok: shanizam oh shanizam aku tak tahu kau ni org ke tunggul kayu....aku nak berdakwah pun mu dok caci...bertaubat laa sesungguh nya neraka itu benar belaka...
16 Nov 09, 00:47
Sohok: sekadar menunaikan amanat nabi kita utk umat manusia,mencegah nahi mungkar dan mnyeru amal maaruf...kau pun shanizam blajor la sembahyang.....
[older messages]