26 Feb 14, 20:03
syam: sy dtg nk blogwalk...jom2 sharing
27 Nov 13, 11:56
chubbygirl: haaaaiii
10 Oct 13, 00:57
Gtrailer: blogwalking session, da lama x wat
4 Mar 13, 08:52
Anita: Hi, you have nice website, you can get more visitor to your website, click here....
30 Oct 12, 11:04
baby: Salam Perkenalan. :-)
28 Oct 12, 14:59
zai: Salam Perkenalan. :-)
16 Sep 12, 04:37
Liyana: Kunjungan rutin. :)
6 Sep 12, 16:15
bob: redFM coming !!! :-)
14 Aug 12, 08:25
nurul: crazi brapa hrga masjid wrne gold,nak bli satu untuk ltak cincin nikah lelaki,muat x?
14 Aug 12, 08:24
nurul: crazi:berapa harga masjid wrna gold tu?ngat nak letak cincin untuk lelaki,muat x?
30 Nov 11, 20:35
insan: salam nak ty lau sy nak bentuk masjid tp besar sikit tuk letak album(tuk gambar saiz 5R) agak brp ringgit upah buat
4 Oct 11, 08:02
afzan: cantik arrr....
10 Oct 10, 21:33
crazi: salam ain...nak blajar boleh crazi ajar....no problem punya
10 Oct 10, 21:32
crazi: salam watie....sorry lambat balas..harga tak sampai RM50 pun
10 Oct 10, 21:30
crazi: salam intan...sorry lama tak tengok blog...terima kasih..tapi intan crazi tak lah pandai sangat syok2 ja
24 Sep 10, 19:28
intan: assalamualaikum. cikgu razi kenai saya x..intan kawan kak miza. cantik gubahan mazjid nie. teringin nak menuntut.
17 Aug 10, 12:36
watie: haiii....berape harga untuk gubahan masjid tu ek dah berapa lama tempahan boleh siap
9 Aug 10, 16:41
ain: salam.... cmna nk bt masjid ney ea?
30 Mar 10, 22:24
crazi: hanis zawani:terima kasih tapi banyak lagi yang perlu dipelajari.ni pun sekadar mengisi masa saja.
15 Mar 10, 18:25
hanis zawani: cikgu cntiklh hntrn2 nie
[older messages]