28 May 13, 01:12
Secret: Go Delimaa !
29 Jun 11, 11:51
ima: rindu kt delima yang paling havoc
18 Feb 11, 21:36
uesdtobedelima: rindu miss noor akmar..
4 Nov 10, 00:29
harum: perjuangn itu pahit krn syurga itu manis. kejayaan dtg setelah trilion pengorbanan. harapan kpd "pembawa,penggerak" delima, didiklah mereka agar BENAR2 BERADA ATS LNDASAN TUHAN YG ESA.
29 Aug 10, 04:07
lelaki: jgnlah menuduh nudh antara kalian...kerana ALLAh amat melarang perbuatan tersebu..rujuk balek quran..
29 Aug 10, 04:06
lelaki: ini idak baik..
27 Apr 10, 22:42
ADMIN>ex-captain: totally right & agreed
27 Apr 10, 21:30
ex-captain 2006-2007: jadi la professional skit...tunjuk kan imej badk SBP n ur house...if u're such an annoying person,,,,it actually reflect ur house at last...
27 Apr 10, 21:29
ex-captain 2006-2007: tolong la jadi matang skit...takkan isu kecil pun nk berperang2...
27 Apr 10, 13:37
ADMIN: berperang lah di medan fisabilillah, jgn perang perkara yg sia2...
27 Apr 10, 11:27
aina: medan peperangan ke? hehe.
19 Apr 10, 00:25
k'imanan: ikhlaskan hati mohon kemaafan
15 Apr 10, 11:41
bukan delima: jom perang!!
6 Apr 10, 16:24
papaDELIMA: saya ishtiharkan PERANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 Apr 10, 07:56
MaMaDelima: skrg nie sape yg pjgkan kat Delima punya tempat?.. p jaga rumahtngga sndri la.. kami doakan rumahtangga u al d best! meh Rubians kita doa yg terbaik kat santa klaus nie.. bismillah...
6 Apr 10, 07:54
MaMaDelima: kalau Dia nak ambik balik biarlah..redho jer.. tp biar dgn jln yg betoi dan jgn pandai bckap tpi buat! pe2 pun kita doakan yg terbaik utk santa klaus nie.. xbaik doa bende buruk2.. aminn..
6 Apr 10, 07:52
MaMaDelima: santa kaus mane mrapu meraban nie?.. kami mmg dah bjaya tp org yg blum bejaya slalu nak meraihnya dgn rakus.. xpe la kta insan didunia xperfect..sgaleny pinjaman dr Allah..
5 Apr 10, 13:01
Admin>hohoho: Tolong jgn pnjgkan perkara yg xelok.biar profesional. usah simbah petrol pd bara. Rite?Jgn provokasi. Ini bukan ruang utk berprovokasi & politiking.Maaf byk2.
5 Apr 10, 12:15
hohoho5: jangan salahkan pelajar..dorang dah uat yg terbaik..mse tot jadi bukti yg jelas....
5 Apr 10, 12:14
hohoho4: buang yg keruh ambil yang jernih. ta semua orang sempurna so tak perlu menyalahkan antara satu sama lain.
[older messages]