27 Jan 11, 21:57
miera: blogwalking ;)
25 Jan 11, 19:38
fathi: die menarila.. ala ala wondergirl gitu
22 Jan 11, 10:35
ali: die tgh doa ke tu?
18 Sep 10, 03:33
fatimah zahra: kau nak kawin dgn sape fathi?hadehh haha tapi benci gile kat mak die, semuenye sbb mak die!haha
17 Sep 10, 17:59
ee superman: sedihkan..aku rase cam nak kawen jee...
17 Sep 10, 16:38
fatimah zahra: weh aku dah tgk cite lagenda budak setan, sedih gile kan? nak nangis aku. tapi aku pun frusted jugak dgn frusted kau tu! bengang je kan? dah lah tak lawa ayu yg kedue tu haha
10 Sep 10, 20:12
yaya: kenape gamba kitorang sum tengah makan ?
19 Jun 10, 22:43
nabil: sori ar jie
14 Jun 10, 10:05
gyt: best giler maen tennis x ajak..huhu
12 Jun 10, 20:18
nabil: kecik gile weh gambar kepale botak aku..hhaha
6 Apr 10, 08:49
suzana: salam singgah
27 Mar 10, 20:47
nabil: kene kejar beruk tu kelakar je..haha
17 Mar 10, 20:07
yaya: jom jogging!!
15 Mar 10, 23:58
nabil: wuhoooo2...
15 Mar 10, 12:29
sasa: salam singgah.. :)
14 Mar 10, 17:09
ee: pedulikkan..aku solo taw..kuikui!!
13 Mar 10, 22:40
mashii: haha muke ko, tak sangke ko masuk nasyid :P
12 Dec 09, 18:54
wan nadiah: blog walking.. nice blog :) i follow u be my follower bck if can :D thnks
10 Dec 09, 19:56
ee: aii bg nabil mara nmpak..dah la mndi kolam aritu rmai ______ kawan ko..
10 Dec 09, 19:03
nabil: waa, playar ******* tirus...haha
[older messages]