21 Apr 16, 09:05
cerita bokep: http://ceritadewasa.plus/
21 Apr 16, 09:05
cerita bokep: LOL
29 Oct 13, 09:26
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
2 Jul 13, 05:14
neeqa: salam ukhwah :)ingin menjual baju raya tapi tak tahu bagaimana? sila ke blog saya :)
29 Jun 13, 11:54
abg superman: nak bagitau mercun legend kat malaysia ni :)
9 May 13, 21:26
abang gadget: mari singgah abg jual powerbank murah2 ni :)
17 Dec 11, 02:41
ALBUM DOWNLOADS: hey nice site! Visit www.ALBUMFIEND.com for the BEST music site online! Email to exchange links :)
14 Jan 11, 07:53
ALBUM DOWNLOADS: Wanna affiliate with the best music site online? www.ALBUMFIEND.com
22 Oct 10, 11:39
The Rock Czar: blog walking, wanna exchange links? www.TheRockCzar.com the best rock music resource
18 Oct 10, 14:02
FREE ALBUM DOWNLOADS: CHECK OUT www.ALBUMFIEND.COM BEST FREE MUSIC SITE ONLINE
19 Sep 10, 19:40
Free Album Downloads: Check out the best music site www.ALBUMFIEND.com email to exchange links
10 Mar 10, 01:51
me: will update
28 Dec 09, 23:47
aimimar: update bog !
15 Sep 09, 13:31
erin: salam, en wan nnt delete name saya dalam senarai folower..tetibe die kuar sepupu sayanye blog plak..
7 Aug 09, 20:37
moey: lah, tk ckp awl2, kelas kitorng ni bole angkt...angkt baby jer..heheheh
5 Aug 09, 16:19
me: tu yg nak kena cari org yg boleh tlg angkut barang...hahaha
5 Aug 09, 10:06
moey: tkkn nk satey lgi cik???hehee...during raya ker nt....huhuhu,rumah bru dh msuk eik??
3 Aug 09, 15:26
me: anytime...tell d place. tapi malam ler. mcm hari satay se shah alam tu
3 Aug 09, 05:55
moey: dh bgi mkn dh ikan, kembung dh tu...bole goreng..hehehe....bila la dpt jumpa amsyar lgi cik????
2 Aug 09, 02:23
me: bila la ikan2 ni nak membesar
[older messages]