21 Apr 16, 08:05
cerita bokep: http://ceritadewasa.plus/
21 Apr 16, 08:05
cerita bokep: LOL
29 Oct 13, 08:26
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
2 Jul 13, 04:14
neeqa: salam ukhwah :)ingin menjual baju raya tapi tak tahu bagaimana? sila ke blog saya :)
29 Jun 13, 10:54
abg superman: nak bagitau mercun legend kat malaysia ni :)
9 May 13, 20:26
abang gadget: mari singgah abg jual powerbank murah2 ni :)
17 Dec 11, 01:41
ALBUM DOWNLOADS: hey nice site! Visit www.ALBUMFIEND.com for the BEST music site online! Email to exchange links :)
14 Jan 11, 06:53
ALBUM DOWNLOADS: Wanna affiliate with the best music site online? www.ALBUMFIEND.com
22 Oct 10, 10:39
The Rock Czar: blog walking, wanna exchange links? www.TheRockCzar.com the best rock music resource
18 Oct 10, 13:02
FREE ALBUM DOWNLOADS: CHECK OUT www.ALBUMFIEND.COM BEST FREE MUSIC SITE ONLINE
19 Sep 10, 18:40
Free Album Downloads: Check out the best music site www.ALBUMFIEND.com email to exchange links
10 Mar 10, 00:51
me: will update
28 Dec 09, 22:47
aimimar: update bog !
15 Sep 09, 12:31
erin: salam, en wan nnt delete name saya dalam senarai folower..tetibe die kuar sepupu sayanye blog plak..
7 Aug 09, 19:37
moey: lah, tk ckp awl2, kelas kitorng ni bole angkt...angkt baby jer..heheheh
5 Aug 09, 15:19
me: tu yg nak kena cari org yg boleh tlg angkut barang...hahaha
5 Aug 09, 09:06
moey: tkkn nk satey lgi cik???hehee...during raya ker nt....huhuhu,rumah bru dh msuk eik??
3 Aug 09, 14:26
me: anytime...tell d place. tapi malam ler. mcm hari satay se shah alam tu
3 Aug 09, 04:55
moey: dh bgi mkn dh ikan, kembung dh tu...bole goreng..hehehe....bila la dpt jumpa amsyar lgi cik????
2 Aug 09, 01:23
me: bila la ikan2 ni nak membesar
[older messages]