6 Jan 15, 22:07
Alisya: Dah lame x BW..jngan lupe singgah ye :)
23 Dec 14, 01:18
Jasmin: Singgah sini kejap :)
29 Oct 13, 09:20
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
3 Feb 11, 23:10
RedLips: CoolZ Dudes visit me Back
15 Jan 11, 08:04
hai-z: pusing2...
27 Dec 10, 21:19
anastasyea: blogwalking dekat sini .. =)
15 Dec 10, 09:46
anastasyea: singgah dan tinggalkan jejak dekat sini .. =)
6 Nov 10, 10:30
http://www.anastasyea.com/: jalan-jalan pagi sabtu kat sini .. =)
25 Oct 10, 23:09
a n a s t a s y e a: singgah sekejap kat sini .. =)
3 Jun 10, 22:23
http://www.beli-online.ne: http://www.beli-online.net/
2 Jun 10, 16:37
kakibonceng: Nobonceng?? - dcni mksudnya couple la, kan maksiat tu..bc buku ckit ye.
21 May 10, 11:55
Al Islah in Perak: Ajaran Tuan Guru Nik Aziz yang menyempang, baca dan sebarkan: http://khazanah-salafiyyah.blogspot.com/
13 Apr 10, 13:01
BloGLoVeR: salam ziarah..Klik2 di sini...Jgn Lupa Follow Me back :)
6 Mar 10, 16:14
hantu siang hari..: cam tak aktif je blog ni
6 Mar 10, 16:14
hantu siang hari..: bodoh2.. x de bahasa lain ke???
8 Feb 10, 12:32
Nobonceng??: bodoh! menyusahkan org!! ko pkai kete bleh r, memamtat kat dlm kete, kitorang yg pkai motor ni?? bangang la!!!!
27 Jan 10, 23:54
tajc: nape silent jer....makin sedih r tgk bonceng makin berleluasa....
27 Jan 10, 15:58
guest: Ke masa awal2 je semangat..??
27 Jan 10, 15:57
guest: Lame blog ni tak aktif... Dah tahun 2010 dah... Lat posting Oktober 2009... Mana semangat perjuang nak juangkan SayNo2Bonceng..???
27 Jan 10, 15:55
guest: Kenape blog ni senyap je... Sebok berkempen ke ape..???
[older messages]