26 Nov 10, 22:32
SYAFA: syamil ni.....
26 Nov 10, 22:32
SYAFA: assalamualaikum......
15 Jan 10, 12:46
ermizamustafa: Salam ziarah....nice blog..teruskan menulis.Sama-sama kt berkongsi ilmu.
13 Jan 10, 16:44
nadiah~jauh: haha..nie first time cube derma darah..tu yg ader perasaan takut tue..lps nie dah tak takut dah..haha..
13 Jan 10, 16:32
jauh: derma darah pun takut... ish ish ish
6 Jan 10, 16:41
nadiah~jauh: wah berfikir pasal aper tue??tula org dah berumur nie dah banyak hadapi ujian hidup..kite yg dgr nie tmpang mendgr nasihat dan pengajaran.:;-)
28 Dec 09, 08:40
jauh: kisah dan petikan2 kata2 unstaz yaakob buat saya berfikir...
25 Nov 09, 00:32
nadiah>cik dila: mana2 lepasn LLB/LLB_S mmg blh sambg di UIAM..biasenye kelas hujung minggu-sabtu dan ahad dari pukul 9 pg sampai 3 ptg..ada 2 semester n ade 6 subjek setiap semester.jemput dtg lg..maaf lama tk update
25 Nov 09, 00:25
nadiah>cik dila: salam lewat reply..DSLP..boleh cari kat http://www.hmhlawcentre.com/
8 Oct 09, 00:29
cik dila: asslamualaikum..saya pelajar LLB jg.bleh tak nak dapatkan sikit maklumat tentang diploma undang2 syariah.berminat nak jadi peguam syariah.boleh ke sambung du UIA
2 Aug 09, 02:56
nadiah~jauh: lagi semangat nak blaja nie..syukran ;-)
29 Jul 09, 15:16
jauh: belajar rerajin ye... ;)
2 Jul 09, 01:59
me_imtiaz: salam akakkk!!rindunyaa..;) thniah akhirnya b'blog jg akak ku 1org ni..jmpt ke blog sy :biggrin:
2 Jul 09, 00:47
areQue: slm jngah..nadiah...tk smpt baca..nnt i baca k..
30 Jun 09, 22:53
nadiah~jauh: tenkiew jauh sebab sudi menziarahi saya kat sini..walau jauh tapi dekat di hati.. ;-)
30 Jun 09, 22:50
nadiah~kak dek a: tenkiew dgn kate2 semangat tue..over ker? hehe..jadi kene selalu2 la ziarah sini kalu terover leh tegur..:-)
30 Jun 09, 17:57
jauh...: dari jauh saya singgah kat blog yang cun nie..
30 Jun 09, 17:23
kak deka: waalaikumussalam..go mak teh go...jgn over sudah...
30 Jun 09, 00:41
nadiah3101: Assalamualaikum..selamat datang!!