3 May 15, 16:57
Princess Elsa: Hi there..Blogwalking here. Visit my blog http://bit.ly/1ePVw4n
3 Apr 15, 04:21
Yllix Media: Jom buat duit.Income lumayan Blogger dengan iklan Yllix Media.http://goo.gl/VvvvU2
26 Dec 14, 02:11
Gtrailer: blogwalking session, da lama x wat
27 Nov 14, 22:04
nicky: iPad Air 2 launched
21 Mar 14, 20:08
syam: sy dtg nk blogwalk...jom2 sharing
29 Oct 13, 10:33
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
22 May 13, 22:46
FreeProductTesting: heyy, nice blog! wanna exchange links? www.FreeProductTesting.com contact us
14 Mar 13, 05:11
derp: visit my blog please.. :)
15 Sep 09, 01:05
Sam: lol thats counted cheap..if take mas about 2k+
14 Sep 09, 22:04
jackie: haha my seat can directly c d fire..damn chun =P
14 Sep 09, 19:29
EV@yenniedoll: huh??? what target??? i also confuse,, eh, the guinea pig so cute loh!
14 Sep 09, 16:35
yen ^^: caz snack cheaper mer..erm..what u mean by we all so clever?!
14 Sep 09, 15:28
gadis Metrosexual: hello... happy 2 find u... plz visit me.. thanks
14 Sep 09, 14:02
Crystal: linu u too...added u @ fb..clciked ur ads =DD
14 Sep 09, 13:47
April: ur zai zai very cute ar!!!
14 Sep 09, 12:26
chee-v: amanda miss us liao.she asked us wen are we gonna swim?she 1na see us half naked...kidding...sunway plan?
14 Sep 09, 12:21
April: red boom!
14 Sep 09, 12:16
chee-v: my gf is his housemate. Grace dear :)
14 Sep 09, 12:15
chee-v: mine is clinical exam.not on paper.i tot he and pui yeng same utar 1?
14 Sep 09, 12:00
anderson: for u free can la///others depend...haha
[older messages]