29 Oct 13, 13:19
iklankerja.my: iklankan kerja kosong disini.percuma!
29 Jun 13, 23:44
abg superman: gambar yang memudahkan kehidupan harian korang :)
21 May 13, 09:57
Product Samples: hi, nice blog! wanna trade links? www.FreeProductTesting.com email us
16 Jan 13, 03:05
epol rider: hai tuan blog :D Jom layan video-video menarik dari saya untuk hiburan anda semua :D
11 Jan 13, 20:44
miss airin: hai tuan blog;)sy ada menda best tuk awk jemput la :D
26 Jul 10, 10:43
safina: ado...ado...ado....blogwalking...
25 Jul 10, 13:17
ustad: :nuts:
25 Jul 10, 13:17
ustad: ado...xdo...ado...xdo...
17 Dec 09, 13:23
safina: love u & miss u so much
18 Nov 09, 12:22
sarip: interesting lah...boleh bagi contact no. utk some discussion tak..rase2 cam nak join jer..apa salah cube ngan RM 20.00 kan
16 Nov 09, 13:49
Siti Jazlina: Wang saku dengan menaip data pengiklanan Internet. Untuk maklumat lanjut, klik sini http://onlinejobsolutionltd.spruz.com :lol:
27 Oct 09, 20:50
mcm: NO COMMENT...
14 Oct 09, 11:00
safina: http://www.nesaalang2.blogspot.com/
14 Oct 09, 09:11
safina: b tgk blog syg kat nesaalang2.blogspot.com k.
25 Sep 09, 13:45
MCM: dua tiga kucing berlari, berebutkan si ikan patin, selamat hari raya aidilfiri, maaf zahir dan batin
22 Sep 09, 11:15
sarip: Selamat Hari Raya Eidulfitri buat para blogger sekalian...
11 Sep 09, 22:54
ustad: fuh dasat la korang anak beranak sarip...kekeke...
11 Sep 09, 15:11
sarip: den ada gambar lagi dasat dari yg dalam en3 tu..nanti kalo berkesempatan den masukkan dlm en3 akn dtg...tunggu....
11 Sep 09, 15:10
sarip: haa...tu baru anak tu..blom bapak lagi..
11 Sep 09, 13:40
safina: tp ayah ikhwan lg super duper dasat nakalnyer....
[older messages]